Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Κριβοκάπιτς : «Ξέρω τι εστί Ηρακλής»

Παίκτης του Ηρακλή θα είναι για την νέα σεζόν ο Ραντο Κριβοκάπιτς

Ο κριβικαπιτσ στον ηρακλή
Ο σέρβος ποδοσφαιριστής υπέγραψε πριν από λίγο συμβόλαιο με τους «κυανόλευκους» και θα ενταχθεί στο δυναμικό της ομάδας.
Στο παρελθόν έχει φορέσει την φανέλα της Βέροιας και τα τρία τελευταία χρόνια ήταν στο Παραλίμνι στην Κύπρο.

«Είμαι χαρούμενος επειδή ήρθα σε μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία και μεγάλους παίκτες.
Θα είμαι πιο ευχαριστημένος αν η ομάδα πάει ψηλά. Ελπίζουμε να πάμε τον Ηρακλή, ψηλά και να επιστρέψουμε άμεσα στη Σούπερ Λιγκ.
Ο Ηρακλής έχει ιστορία και πολύ κόσμο και αυτός μας αρέσει πολύ, αφού μας δίνει ώθηση να δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας. Το γεγονός ότι έχω παίξει ξανά στην Ελλάδα θα με βοηθήσει. Καταλαβαίνω απόλυτα τα ελληνική και αυτό θα με βοηθήσει ακόμα περισσότερο.
Γνωρίζω για τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Γνωρίζω τι έχει κάνει στη Κύπρο και το μισό του Γιοβάνοβιτς να μπορέσω να δώσω θα είμαι ευχαριστημένος. 6Ξέρω ότι θα έχει πίεση πολύ αλλά θα τα δώσουμε όλα για να κάνουμε χαρούμενο τον κόσμο μας.
Παίζω στο κέντρο, ήρθα λίγο αργά δεν είμαι 100% έτοιμος όμως με εντατική προπόνηση θα είμαι άμεσα 100% έτοιμος. Θα μιλήσω στο γήπεδο. Εκεί μου αρέσει να μιλάω. Ημουν δύο χρόνια στη Βέροια και μετά έπαιξα για τρία χρόνια στη Κύπρο.
Ολοι μαζί ενωμένοι θα πάμε ψηλά και ο κόσμος να ξέρει πως ο Ηρακλής είναι πάνω από όλα» .