Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Κράβαρικ : «Κουζούνης και Ανδρεάδης μου θυμίζουν τον εαυτό μου»

Εγκώμια για Ανδρεάδη και Κουζούνη μετέφερε με τις δηλώσεις του ο Αντρει Κράβαρικ αναφερόμενος για τον αγώνα με την Κηφησιά

 Ο προπονητής του Ηρακλή Αντρέι Κράβαρικ δήλωσε: «Ο αγώνας με την Κηφισιά είναι καθοριστικό παιχνίδι για την ομάδα μου σχετικά με την παρουσία της στο πρωτάθλημα. Δεν θέλω να πιέσω τα παιδιά. Με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπο στους τελευταίους αγώνες και το ίδιο περιμένω να κάνουν και τώρα».
Για την Κηφισιά είπε: «Είναι μια καλή ομάδα με καλούς παίκτες. Περιμένεις τα πάντα από την Κηφισιά. Μπορεί να νικήσει όλες τις ομάδες ή και να χάσει και από το Μίλωνα. Ισως να αδικείται από τη βαθμολογική θέση που βρίσκεται. Σίγουρα εάν εμείς νικήσουμε θα πάρουμε βαθιά ανάσα για την παραμονή».
«Μπράβο σε Ανδρεάδη, Κουζούνη»
Ο Κράβαρικ είχε πολύ καλά λόγια να πει για τους Ανδρέα Ανδρεάδη και Παύλο Κουζούνη και για τον ηγετικό τους ρόλο μέσα στην ομάδα του Ηρακλή: «Μου θυμίζουν εμένα πριν μερικά χρόνια. Έχουν σημαντικό ρόλο, φροντίζουν και προσέχουν τα νέα παιδιά, τους συμβουλεύουν και γενικά βοηθούν πολύ το έργο μου. Τον Παύλο τον περιμένω να αγωνιστεί. Έχει αρχίσει τακτική από την περασμένη Δευτέρα αλλά το πιθανότερο είναι πως θα παίξει στον αγώνα κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ γιατί ακόμα δεν νιώθει σίγουρος»

iraklis1908,gr