Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Κράβαρικ : «Λάθος διαχείρηση, λάθος μετεγραφές»

O Αντρέι Κράβαρικ βρέθηκε σήμερα (4/4) στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ όπου μίλησε σε σπουδαστές του ομίλου .






 Ο προπονητής των κυανόλευκων απάντησε σε διάφορες ερωτήσεις που του έκαναν οι σπουδαστές
 ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ξεκίνημα της καριέρας του και τα πλάνα του:

 kravarik akmi

Για την δήλωση που είχε κάνει ότι θέλει να γίνει πρόεδρος :
« Ήταν ένας σκοπός μου όταν το είπα . Από τότε έχουν αλλάξει όλα . Ήθελα να περάσω και από την θέση του παράγοντα για να βοηθήσω τον Ηρακλή . Με τις γνωριμίες που έχω θα μπορούσα να φέρω τους καλύτερους αθλητές. Ήθελα να εκμεταλλευτώ τον εαυτό μου για το καλό του Ηρακλή . Δεν είναι απίθανο να συμβεί στην πορεία . Όμως πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει απότομα . Όσο μπορώ θέλω να βοηθήσω».
Για το ξεκίνημα της καριέρας του:
«Ξεκίνησα ως ποδοσφαιριστής 8 χρονών . Τότε στην Τσεχοσλοβακία υπήρχε Κομμουνισμός . Όμως οι αθλητικές εγκαταστάσεις ήταν εκπληκτικές . Ήταν το ιδανικό μέρος για να γίνεις ένας τέλειος αθλητής . Στο Λύκειο άρχισα να ψηλώνω πολύ με αποτέλεσμα να αφήσω το ποδόσφαιρο . Τότε ήταν που ένας γυμναστής άρχισε να μας μαθαίνει βόλεϊ . Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα . Σιγά σιγά άρχισε να μου αρέσει αυτό το άθλημα και στα 16 μου χρόνια ήρθε πρόταση για να συνεχίσω σε πιο επαγγελματικό επίπεδο . Μετά από 8 μήνες ήμουν στην Εθνική Εφήβων».
Για το δέσιμο του με τον Ηρακλή:
«Στην αρχή ήθελα να πάω στην Ιταλία . Όμως ένας τραυματισμός δεν μου το επέτρεψε και έτσι ήρθα στον Ηρακλή . Ο βασικός λόγος που δέθηκα με τον Ηρακλή ήταν ο στόχος του Τσάμπιονς Λίγκ . Μέχρι και σήμερα μου λείπει ένας τέτοιος τίτλος . Απο τον Ηρακλή πέρασαν οι κορυφαίοι αθλητές του κόσμου . Αυτό μας έδινε δύναμη σε κάθε αγώνα . Είναι στιγμές που σου μένουν» .
Για τα χρέη της ομάδας :
«Λάθος διαχείριση, λάθος μεταγραφές . Πριν από 2-3 χρόνια κάναμε προπονήσεις και το γήπεδο ήταν γεμάτο διαφημίσεις . Χρόνο με τον χρόνο όλα αυτά έχουν φύγει . Το μπάτζετ του Ηρακλή φέτος είναι 250.000 ευρώ . Φανταστείτε ότι το 2005 ήταν 3.000.000 ευρώ».
Για την λύση του εξωτερικού:
«Η Θεσσαλονίκη είναι η αγαπημένη μου πόλη . Εδώ έζησα τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου. Όμως , αν κάποια ομάδα μπορεί να παίξει στο πιο υψηλό επίπεδο θα το δεχθώ να φύγω στο εξωτερικό . Θα πονέσω αλλά έτσι είναι ο αθλητισμός».
Για την αναβολή των πλέϊ άουτ:
Όταν ανακοινώθηκε η αναβολή μίλησα αμέσως με την διοίκηση . Εγώ του είπα εσείς κοιτάξτε το δικό σας κομμάτι και εγώ θα κοιτάξω το αγωνιστικό . Δεν μπορώ να βρίσκομαι παντού γιατί αλλιώς δεν θα έχω καθαρό το μυαλό μου για την ομάδα . Η αναβολή δεν είναι κακό γεγονός για εμάς .Ίσα-ίσα εχουμε περισσότερο χρόνο να προετοιμαστούμε».

iraklis1908.gr