Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Διλμπέρης: «Περιμένω έναν ψυχωμένο Ηρακλή»


Για το παιχνίδι με τον Ηρακλή, αλλά και τα... μυστικά της προπονητικής μίλησε ο τεχνικός του Εθνικού Γαζώρου, Παναγιώτης Διλμπέρης, μιλώντας στο «Αθλητικό Metropolis» και στην εκπομπή «Στη σέντρα».

 Για την εμπειρία του ως προπονητής, είπε: «Θα ήθελα πολύ να είμαι πολλά χρόνια σε μία ομάδα. Μακάρι να γίνω σαν τον Φέργκιουσον, όχι σαν αξία, αλλά να είμαι σε ένα σύλλογο με ανάλογη διάρκεια στον πάγκο ενός συλλόγου.
Έχω όρεξη για γνώση και για δουλειά, για αυτό θέλησα να γίνω προπονητής. Δεν έχει καμία σχέση η προπονητική με το αν κάποιος έχει παίξει μπάλα. Έχει καταντήσει επιστήμη η προπονητική, χρειάζεται πολύ δουλειά, εγώ προσωπικά δουλεύω δέκα ώρες καθημερινά. Πρώτα από όλα θα μου πάρει 1,5 ώρα για να ετοιμάσω την προπόνηση. Δεν είναι καθόλου απλό, απαιτεί χρόνο και δυνάμεις».
Για την αναμέτρηση με τον Ηρακλή: «Πιστεύω ότι έχει πολύ καλούς ποδοσφαιριστές, αλλά νομίζω πως αυτή τη στιγμή έχει χάσει την ομοιογένειά της σαν ομάδα, αλλά έχω εντοπίσει και επιθετικές αρετές. Αυτή τη στιγμή και εμείς και ο Ηρακλής, έχω έναν πληγωμένο ποδοσφαιρικό εγωισμό και προσωπικά περιμένω έναν ψυχωμένο Ηρακλή».
Για τον τεχνικό των «κυανολεύκων», Γιάννη Χατζηνικολάου: «Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος και νομίζω πως από τα δείγματα γραφής του με τον Πλατανιά, τον κατατάσσουν στους καλύτερους προπονητές της κατηγορίας».
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Ηρακλή το οποίο φαίνεται από τα αποτελέσματα, είναι η έδρα του. Ίσως να είναι δύσκολο για τους ποδοσφαιριστές να αντέξουν την πίεση και το «βάρος» της φανέλας μίας ομάδας.
iraklis1908