Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ζαχόρα : «Πρέπει να συνεχίσουμε με νίκες»

Ο επιθετικός του Ηρακλή, Ντάριο Ζαχόρα, που σκόραρε για ακόμη μία φορά στην χθεσινή αναμέτρηση του «Γηραιού» με τον Εθνικό Γαζώρου, μίλησε στον Arena 89,4 και αναφέρθηκε στην νίκη της ομάδας του.

Για την πρώτη νίκη του Ηρακλή:
«Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Ήταν σημαντικό μετά την ήττα στην Καβάλα γιατί υπήρχε λίγο πίεση και ίσως να χάσαμε λίγο από τη αυτοπεποίθηση μας. Γι ‘αυτό είμαι χαρούμενος. Ήταν δύσκολο παιχνίδι αλλά μπορούσαμε  να τελειώσουμε πιο νωρίς στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο δεν πήγαμε τόσο καλά αλλά τελικά νικήσαμε και είμαστε χαρούμενοι».
Για το επίπεδο της Φουτμπολ Λιγκ:
«Και πέρσι ήμουν στη ίδια κατηγορία. Είναι σκληρό και γίνεται ακόμη πιο σκληρό τώρα που είμαι στον Ηρακλή γιατί όλοι θέλουν να μας νικάνε. Θα πρέπει να είμαστε εκεί, να έχουμε μία καλή ομάδα, και να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε».
Για τη σχέση του με τον κόσμο:
«Οι φίλαθλοι έδειξαν υπομονή. Εμείς θέλουμε να παίζουμε καλά για να τους ευχαριστήσουμε ακόμη περισσότερο . Είναι στο πλευρό μας έχουμε την υποστήριξη τους και αυτό μας κάνει χαρούμενους».
Για το Βούκοβαρ που είναι η πόλη που γεννήθηκε:
«Είναι η πόλη που δέχτηκε το μεγαλύτερο χτύπημα από τον πόλεμο της Σερβίας με την Κροατία. Εγώ ήμουν μικρός και  έφυγα στο Ζάγκρεμπ. Δεν θέλω να στέκομαι άλλο σε αυτό. Είμαι τυχερός γιατί κανείς από την οικογένεια μου δεν τραυματίστηκε και δεν σκοτώθηκε. Πλέον ο κόσμος επέστρεψε εκεί  και είναι μία πόλη που ζει σε κανονικούς ρυθμούς».
Για την επόμενη αγωνιστική στην Κατερίνη με τον Πιερικό:
«Έχουμε ξεχάσει ήδη τον Γάζωρο. Σήμερα έχουμε ρεπό και από αύριο ξεκινάμε την προετοιμασία. Αν δεν νικήσουμε στην Κατερίνη θα είναι σαν να μην έχουμε κάνει τίποτα με τον Γάζωρο. Αλλά θα πρέπει να προετοιμαστούμε και να είμαστε έτοιμοι».
Για τον στόχο:
«Η Σουπερλιγκ. Κανένας άλλος. Το ξέρουμε. Η ομάδα ανήκει στην Σουπερλιγκ. Πέρσι υπήρχαν κάποια προβλήματα αλλά φέτος είμαστε στον σωστό δρόμο».