Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Βαγγελόπουλος : «Είχα και εγώ Βάφτιση » !

 
O κεντρικός αμυντικός και εκ των αρχηγών του Ηρακλή αναφέρθηκε στην αποτυχημένη έκβαση της υπόθεσης άνοδος, το οικονομικό, το θέμα Χατζηνικολάου, το αντίστοιχο του Γκόγκιτς και την ένταση με την επίθεση που δέχθηκε στη Μίκρα στην προπόνηση της ομάδας.

Για την φετινή πορεία είπε: "Όλη η χρονιά ήταν αποτυχημένη. Ο Ηρακλής έπρεπε να ανέβει, του δόθηκε μια μεγάλη ευκαιρία και δεν τα κατάφερε. Κλείσαμε τη χρονιά με ένα θετικό αποτέλεσμα και σκορ, με ψηλά το κεφάλι και... τώρα περιμένουμε την απόφαση μήπως με τον τρόπο που βρέθηκε ο Ηρακλής στις κατηγορίες αυτές, επιστρέψει με μια τέτοια απόφαση. Είμαι αισιόδοξος και πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι".

Για τις αιτίες που δεν επετεύχθη ο στόχος είπε: "Τα προβλήματα ήταν πολλά από την αρχή. Δεν ξέραμε σε ποια κατηγορία θα αγωνιστούμε. Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, αν δεν ήταν το όνομα του Ηρακλή μπορεί να μην τερματίζαμε εκεί που τερματίσαμε. Δε μπορούμε να γυρίσουμε πίσω και να πούμε τι φταίει. Φταίνε πολλά. Ξεκίνησε ένα ρόστερ που δεν ήταν για πρωταθλητισμό, δεν υπήρξαν οι κατάλληλες βοήθειες για να πάρει στηρίγματα τον Δεκέμβριο, αλλά παρ' όλα αυτά πρωταγωνίστησε. Είναι πολύ σημαντικό που παιδιά τα οποία δεν είχαν συμμετοχές στην κατηγορία κατάφεραν να κλείσουν με νίκη με 4-0".

Για τις βοήθειες του Δεκέβρη και τις αλλαγές προπονητών τόνισε: "Με κατάλληλες κινήσεις τον Δεκέμβριο σίγουρα θα ήταν καλύτερα και ο Ηρακλής θα πετύχαινε τον στόχο. Εκεί χάθηκε το παιχνίδι.
Δεν θέλω να πω για τους προπονητές. Κι εκεί έγινε μεγάλο λάθος. Δεν είναι αρμοδιότητά μου, αλλά αυτό πιστεύω. Ο Γκόγκιτς έπρεπε να έρθει πιο νωρίς".

Για τον Γιάννη Χατζηνικολάου είπε: "Μπορεί να ήταν καλός, «χρυσός», αλλά το μυαλό του δεν ήταν στον Ηρακλή. Αποδείχθηκε αυτό. Το καταλαβαίναμε εμείς οι παίκτες, αλλά κάναμε… τα στραβά μάτια. Εμείς έπρεπε να ασχοληθούμε με τον Ηρακλή και την ομάδα. Όλα αυτά ακούγονταν, δεν μας το είπε ο ίδιος ο προπονητή, αλλά φάνηκε όμως.
Ήταν σοβαρό το θέμα προπονητή, ήταν περίπλοκά τα πράγματα".

Όσον αφορά στο οικονομικό, είπε: "Έπαιξε ρόλο σίγουρα αλλά στο 70% των ομάδων της κατηγορίας ήταν ίδια η κατάσταση. Εμείς παίζαμε με οικονομικό πρόβλημα στον Ηρακλή, αλλά έπρεπε να παίζουμε για τη φανέλα. Είμαστε στον Ηρακλή, παίξαμε για την ομάδα. Στον Ηρακλή θέλουν να έρθουν όλοι. Παίζαμε με καθυστερήσεις πληρωμών. Για μερικούς παίκτες μπορεί να είναι πρόβλημα, για άλλους όχι τόσο μεγάλο. Σαν χώρα είναι λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις".

Για τη διοίκηση είπε: "Αν τον Δεκέμβριο μας βοηθούσαν περισσότερο, όπως το ζητήσαμε κι εμείς, θα πετυχαίναμε το στόχο. Εμείς οι αρχηγοί μιλήσαμε τον Δεκέμβριο με τον πρόεδρο και του είπαμε να ενισχύσει την ομάδα. Σε άλλες ομάδες μπορεί να έλεγε ο καθένας, "πρόεδρε μην πάρεις κανέναν αν δεν πληρώσεις πρώτα εμάς", αλλά εμείς του είπαμε να κοιτάξει να ενισχύσει την ομάδα να ανέβει. Δεν βάλαμε πάνω απ' όλα το "εγώ" μας. Θέλαμε βοήθεια, έφεραν παίκτες. Τώρα, δεν βγήκαν; Δεν έκαναν; Μπορεί να ήταν και συγκυρία; Δεν θα πούμε οτι δε μας βοήθησαν, αλλά μπορεί να μη βγήκαν".

Για τη φυγή των Ουκάρ, Ισαάκ και Λόπεθ, σχολίασε και το επεισόδιο στη Μίκρα: "Ωραία πάσα... Ξέρετε το τι έγινε στην προπόνηση στη Μίκρα. Πως έγιναν όλα αυτά; Έφυγαν όλοι και την πληρώσαμε εμείς; Θέλω να μιλήσω για μένα που δέχθηκα επίθεση. Έλειπαν οι Ισπανοί και δέχθηκα εγώ την επίθεση... Εγώ είμαι Ηρακλής εδώ και 33 χρόνια. Ποιο θα ήταν το όφελός μου; Τι να έπαιρνα 3 ή 5 χιλιάρικα; Αυτοί δε σκέφτηκαν πως η χασούρα η δική μου εκτός από τη δόξα και το να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα και να παίξω στον Ηρακλή που αγαπάω, είναι ότι έχασα τα πριμ ανόδου και πιθανώς ένα συμβόλαιο στην Α Εθνική; Ας σκεφτούν τι όφελος θα είχα και τι χασούρα αν θα γίνονταν κάτι. Κι εγώ είχα βάφτιση, αλλά τι να τους πω; Δεν έρχομαι στην ομάδα;
Εμάς προσβάλει περισσότερο. Τι να κάνει όμως ο πρόεδρος; Να πει "Φύγε, θα σε δέσω"; Προφανώς θα υπάρχουν αντίποινα. Εδώ οι ξένοι πήγαν ήδη σε άλλες ομάδες… Αυτά τα θέματα βγήκαν τώρα στο τέλος. Βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως όλη τη χρονιά δεν έγινε τίποτα, αλλά όλα στο τέλος".

Για τον Γκόγκιτς δήλωσε: "Για εμένα πρέπει να μείνει. Πρέπει να είναι στο χέρι του όλα, να τον αφήσουν εν λευκώ την ομάδα. Είναι 10 μέρες στην ομάδα κι έχει αλλάξει το πρόσωπό της".